№ п/п |
ПІП автора програми, посада, повна назва навчального закладу |
Опис програми |
Анотація до програми (тип, цільова група, мета, короткий зміст програми та її об’єм ) |
1 |
Кішінець Ольга Андріївна, практичний психолог Мачухівського навчально-виховного комплексу |
Перші кроки до школи [психологічний практикум для роботи з батьками майбутніх першокласників]: програма тренінгу/ О.А. Кішінець. – Мачухи, 2011. – 50с. – Рукопис. |
«У збірці представлено досвід роботи практичного психолога з батьками майбутніх першокласників. Програма спрямована на підвищення педагогічної культури батьків, розвиток психологічних умінь, щодо профілактики дезадаптації першокласників, попередження конфліктів та конструктивного спілкування Програма містить теоретичний аналіз окресленої проблеми, конспекти практичних занять, додатки та список використаних джерел. Матеріали будуть цікаві практичним психологам» |
2 |
Паляниця Наталія Віталіївна, практичний психолог Кіровського навчально-виховного комплексу |
Профілактика конфліктних ситуацій в учнівському середовищі: просвітницько-профілактична програма / Н.В. Паляниця.- Кірове, 2011. – 35с. – Рукопис. |
«Програма спрямована на розвиток навичок конструктивного виходу з конфліктних ситуацій, акцентує увагу на методах самоаналізу та саморозвитку. Оволодінням способами спілкування. У програмі представлені теоретичний матеріал та практичні завдання спрямовані на формування особистості. Опрацьовуючи матеріали на уроках учні зможуть замислитися про важливість особистісного розвитку» |
3 |
Калюжна Олена Юріївна, практичний психолог Щербанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів |
Гарно мислю, пам'ятаю, уявляю: програма розвиваючих занять для молодших школярів / О.Ю. Калюжна. – Щербані, 2011. – 28с. Рукопис. |
«Розвивальна програма розрахована для роботи з молодшими школярами. Спрямована на розвиток пізнавальних процесів: мислення, пам’яті, уваги та уяви. Заняття побудовані на основі активних та інтерактивних технологій. Матеріали будуть цікаві практичним психологам та вчителям початкових класів» |
4 |
Шаповал Тетяна Львівна, практичний психолог Валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів |
Світ навколо мене: програма кореційно-розвиваючих занять / Т.Л. Шаповал. -Чорноглазівка,2011.- 35с. Рукопис. |
«Програма розрахована для учнів 5-6 класів, яка включає в себе 10 корекційно - розвивальних заняття з профілактики агресивної поведінки школярів. Заняття направлені на формування позитивної самооцінки, усвідомлення позитивних рис та розвиток комунікативних здібностей у дітей» |
5 |
Афонічкіна Тетяна Юріївна, практичний психолог Василівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів |
Вчимося бути толерантними: просвітницька програма / Т.Ю.Афонічкіна.- Василівка, 2011. – 37с. Рукопис. |
«Просвітницька програма для батьків спрямована на виявлення труднощів комунікативного процесу, формування комунікативних навичок, оволодіння шляхами подолання бар’єрів у спілкуванні, розуміння значення впливу сімейного виховання на розвиток особистості дошкільника» |
6 |
Нещетна Катерина Анатоліївна, практичний психолог Копилівського дошкільного навчального закладу |
Шляхи порозуміння: програма тренінгу / К.А. Нещетна. – Копили,2011. – 39 с. Рукопис. |
«Методичний посібник містить тренінгову програму для батьків, яка спрямована на поповнення знань батьків щодо особливостей становлення особистості на різних вікових етапах; розвивати та удосконалювати уміння батьків ефективно спілкуватися з дітьми; тренувати батьків знаходити конструктивний вихід з конфліктних ситуацій та набуття вмінь поступового розв’язання проблем. Збірку адресовано практичним психологам та соціальним педагогам» |
7 |
Мамчич Світлана Вікторівна, практичний психолог Розсошенського дошкільного навчального закладу |
Щасливий малюк: програма розвиваючих занять/ С.В.Мамчич. - Розсошенці, 2011. – 34с. Рукопис. |
«Розвивальна програма розрахована для роботи з дітьми дошкільного вік. Спрямована на розвиток пізнавальних процесів: мислення, пам’яті, уваги та уяви. Матеріали будуть цікаві практичним психологам та вихователям дитячих садочків» |
8 |
Черевань Ольга Іванівна, практичний психолог Абазівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів |
Цінуй здоров’я, люби своє життя: профілактична програма занять / О.І. Черевань – Абазівка,2010.-25с. – Рукопис. |
«У збірці представлено розробки психологічних уроків, які сприятимуть формуванню у дітей позитивного ставлення до життя, роздумів про важливість і цінність його, профілактику негативних звичок з орієнтацією на здоровий спосіб життя. Збірка буде корисна практичним психологам, соціальним педагогам, класним керівникам та інших зацікавленим особам» |
9 |
Петраш Ольга Володимирівна, практичний психолог Степненського навчально-виховного комплексу |
Ціннісна орієнтація учнів: корекційно-розвивальна програма/ О.В.Петраш.- Степне, 2011. – 37с. Рукопис. |
«Корекційно-розвивальна програма спрямована на формування загальної мотивації, виховання позитивних навичок поведінки у власній діяльності, виховання адекватної самооцінки своєї особистості й рівень домагань» |
10 |
Перепелиця Вікторія Василівна, практичний психолог Гожулівського навчально-виховного комплексу |
Вибір у майбутньому житті: профілактична програма занять /В.В. Перепелиця. – Гожули, 2011.-35с. – Рукопис. |
«У збірці представлено розробки психологічних уроків, які розширять діапазон знань та уявлень про професійну діяльність, нададуть інформацію аби уникнути помилок у виборі професії. Матеріали будуть цікаві практичним психологам, класним керівникам, соціальним педагогам,старшокласникам» |
11 |
Берданова Вікторія Ігорівна, практичний психолог Божківського навчально-виховного комплексу |
Мотивація дітей до навчання у середній школі: навчальна програма для учнів 5 – 6 класів / В.І. Берданова. – Божківське, 2010. – 54с. – Рукопис. |
«У методичному посібнику міститься розробка навчальної програми для учнів 5-6 класів мета якої створити активне поле для підвищення мотивації навчання у молодших школярів шляхом інтерактивних форм роботи» |
12 |
Андрієнко Анастасія Валеріївна, практичний психолог Нижньомлинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів |
Секрети ефективної педагогіки: програма тренінгу / А.В. Андрієнко.- Нижні Млини, 2011.- 36с.-Рукопис |
«Тренінгова програма розрахована для педагогічних працівників, має на меті розширити психологічні знання педагогів, надати можливість оволодіти навичками конструктивного спілкування та зберегти ресурси організму до професійного вигорання. Програма може бути використана практичними психологами та соціальними педагогами» |
13 |
Автор-упорядник Бибич Галина Володимирівна методист районного методичного кабінету |
Психолого-педагогічний супровід гіперактивних дітей у навчальних закладах: збірка методичних матеріалів / Автори укладачі учасники творчої групи практичних психологів району: |
«У збірці представлено матеріали роботи творчої групи практичних психологів району та представлено практичний досвід з гіперактивними дітьми: розглянуто варіанти роботи з батьками, педагогами, учнями та дошкільниками, що мають гіперактивну форму поведінки; розроблено рекомендації для батьків та педагогів. Матеріали будуть цікаві для практичних психологів, та педагогічних працівників» |
Перелік програм на експертизу 2011-2012 навчального року